Befizettem már a pénzt, de a megrendelésemnél a 'nincs befizetve' státusz szerepel?
Ha a fizetés online történt olyan rendszeren keresztül, mely elméletileg azonnali könyveléssel jár, (Payu PayPal) kérjük ellenőrizd le, hogy a fizetés tényleg sikeres volt-e.
Jelentkezz be a PayU, PayPal vagy e-bank fiókodba és ellenőrizd le, hogy a fizetés megjelent-e a tranzakciók között és hogy mi a státusza.
Ha minden jel arra utal, hogy sikeresen teljesítésre került, nálunk pedig nem jelent meg, vedd fel velünk a kapcsolatot.
A hagyományos banki és postai utalás általában másnap kerül elkönyvelésre.
A külföldi bankokból indított utalások akár egy hetet vagy még többet is igénybe vehetnek.
A későn érkező utalások leggyakoribb oka a hibás számlaszám, így kérjük, győződj meg arról, hogy mindegyik adat megfelelően lett-e megadva.
Ha a fent meghatározott határidők leteltek és mi nem látjuk a fizetést, úgy vedd fel velünk a kapcsolatot.
Figyelem: a meg nem érkezett fizetésekre vonatkozó reklamációk esetén kérjük mellékeld a fizetési igazolást (képernyőkép, PDF igazolást, papír igazolás beszkennelt változata stb.)
Vissza