Önkiszolgáló panel
Egy átlagos webshop online az alábbiakat teszi lehetővé:
- a megrendelés státuszának leellenőrzése
- a fizetés státuszának megtekintése és fizetés végrehajtása
- küldemény nyomonkövetése
Természetesen ezeket nálunk is végrehajthatod, de ezen felül teljes mértékben
szerkesztheted a megrendelést, egészen a kiküldés pillanatáig.
Miket tesz még lehetővé az önkiszolgáló panel?
-
A csomag kiküldésének és kézbesítésének előrelátható dátumának megtekintése
Nálunk minden világos, nem muszáj rákérdezned, hogy a termék kapható-e, mennyit kell rá várni stb.,
már a termékoldalon látni fogod, hogy a futár melyik napon fogja kézbesíteni a terméket.
-
Leellenőrizni a megrendelés előkészítésének státuszát.
Több különböző beszállítótól beszerzett termék esetén megnézheted termékre lebontva, hogy mikor érkezik meg hozzánk és mikor lesz kiküldésre kész.
-
Hozzáadhatsz termékeket a várakozó megrendeléshez.
Utolsó pillanatban jutott eszedbe, hogy valamit nem rendeltél meg? Semmi probléma,
nem muszáj még egy szállítási díjat kifizetned, elegendő, hogy hozzárendeled a megrendelést a már
meglévőhöz, azelőtt, hogy azt kiküldenénk.
-
Törölhetsz egyes termékeket a megrendelésből, vagy akár az egész megrendelés lemondható.
Meggondoltad magad vagy gyorsabban szükséged van a megrendelésre és nem akarod megvárni a hiányzó termék beszerzését?
Egyszerűen töröld ki a megrendelésből az adott pozíciót, vagy foglald le és vásárold meg a következő megrendeléskor.
-
Termékek foglalására.
Nem szeretnéd, hogy valaki megvásárolja az utolsó darabot, de még nem szeretnéd, hogy kiküldjük a csomagot, mivel a következő napokban további vásárlást tervezel?
Ez sem probléma. A megrendelés kiküldését akár 14 nappal késleltetheted és önállóan hozzárendelhetsz további termékeket.
Szeretnél valamit hosszabb időre lefoglalni? A megrendelés kiküldésének
késleltetése mellett foglalási opciót is kínálunk, mellyel a termék árának részleges kifizetése után akár fél évre is lefoglalható.
-
Fizetési mód megváltoztatására.
Előrefizetést választottál de valamilyen oknál fogva mégsem tudsz fizetni? Önállóan módosíthatod a fizetési módot utánvétre, vagy fordítva.
-
Szállítási mód és cím megváltoztatására.
Rosszul adtad meg a címet, vagy szeretné inkább a munkahelyeden átvenni a küldeményt -
a csomag feladása előtt teljes mértékben megváltoztatható a szállítási cím és fuvarozó cég.
Nehéz odatalálni hozzád? Adj meg további információt a futár számára, mely felkerül a szállítólevélre.
-
Számla tartalmának szerkesztésére
Kiválaszthatod azokat a pozíciókat, melyeket szeretnél a számlán látni (a többi termékre bizonylatot állítunk ki).
A számlaadatokat is módosíthatod, miután a számla egyenesen a weblapunkról is kinyomtathatod.
-
Rendhagyó igények?
A weblapon azt is megnézheted, hogy ki az ügyintézője a megrendelésednek, megjegyzéseket küldhetsz a boltnak,
vagy ha valamit nem sikerül önállóan megoldanod az önkiszolgáló panelen keresztül, felveheted velünk a kapcsolatot a dedikált kommunikátoron keresztül,
mely összeköti az üzenetedet a megrendeléseddel biztosítva azt, hogy nem kerül elvesztésre, elfelejtésre stb.
Mindezt (a hosszú távú foglaláson kívül) akár nem regisztrált felhasználóként is végrehajthatod.
A megrendelés rögzítése után a megadott e-mail címre elküldjük azokat a hivatkozásokat, melyek
lehetővé teszik az önálló módosításokat, valamint védelmet nyújtanak a jogosulatlan hozzáférés ellen.
Hogyan kapcsoljam be az önkiszolgáló panelt?
- jelentkezz be és nyisd meg a "megrendeléseim" menüpontot
- ha nincs fiókod, kattints a megrendelést visszaigazoló üzenetben található
megfelelő hivatkozásra, mely automatikusan került kiküldésre a megrendelés pillanatában.
Vissza